|
|
 |
 |
| |
| DOLAR |
| 47,8784 |
 |
|
 |
| EURO |
| 55,4429 |
 |
|
 |
| IMKB |
| 14.172,260 |
 |
|
 |
| ALTIN |
| 6.737,192 |
 |
|
|
|
Şehir Seçimi

|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
 |
| |
| KALP KRİZİNİ ÖNLEYEN 9 YİYECEK
|
 |
 |
 |
|
|
|
| ABD’de bulunan Harvard Üniversitesi kalp krizini azaltacak dokuz yiyeceği açıkladı. |
| |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
Harvard Üniversitesi Kamu Sağlığı bölümü başkanı Doktor Arthur Agatston işleme tabi tutulan yiyeceklerin tüketimi azaltıldığı takdirde kalp krizi oranının düşeceğini söyledi. Sağlıklı bir beslenme tarzının ilaçlardan çok daha fazla etkili olacağını söyleyen Agatson, portakal, bitter çikolata, kırmızı şarap, lahana, sarımsak, sardalya, mercimek, nar ve bademin kalp krizi riskini azaltmada en etkili yiyecekler olduğunu söyledi. Harvard Üniversitesi’nin yaptığı çalışmalar, kalp krizi riskinin doğru bir beslenme tarzıyla yüzde 70 oranında azaltılabildiğini gösteriyor. Beslenme kürsüsü başkanı Doktor Walter Willet, kalp ilaçlarının kalp krizi riskini yalnızca yüzde 25-30 azalttığını en önemli etkenin doğru beslenme olduğunu dile getiriyor.
|
|
 |
|
|
Toplam yorum |
0 |
|
Onay bekleyen |
0 |
|
|
 |

Yorumunuz editörlerimiz
tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır. |
|
|
|
 |
Bu haber henüz yorumlanmamış...
|
 |
|
 |
|
Bu kategorideki diğer haberler |

|
|
|
|
|
|
 |
|
|
| ÇOK OKUNANLAR |
 |
 |
-
|
 |
 |
|
Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, Gençlerbirliği'ne 2-1 mağlup oldukları maçın ardından değerlendirmelerde bulundu. |
 |
|
 |
 |
|
Trendyol Süper Lig'in açılış haftasında Kasımpaşa ile Trabzonspor, İstanbul'da oynanan maçta 1-1 berabere kaldı.
|
 |
|
 |
 |
|
Fenerbahçe, Süper Lig’in ilk haftasında Ankara’da beklemediği bir yenilgi aldı. Talisca’nın golüyle ... |
 |
|
 |
 |
|
THY'nin Tokyo-İstanbul seferini yapan uçağında bir yolcu, uçuş esnasında rahatsızlanarak hayatını ... |
 |
-
|
 |
 |
|
Erdoğan Al Jazeera'ya konuştu: Bölgedeki Kürtlerle ilişkileri güçlendireceğiz; AB üyeliği önceliğimiz değil, AB kaybeder
|
 |
|
 |
 |
|
ABD Başkanı Donald Trump'ın Türkiye ziyareti sonrası güvenlik gerekçesiyle bir catering aracıyla ... |
 |
|
 |
 |
|
Muğla'nın Marmaris ilçesinde bulunan bir ormanlık alanda yangın çıktı. Yalancıboğaz'da karadan ... |
 |
|
 |
 |
|
Reha Muhtar’ın geride bıraktığı mirasın İstanbul Boğazı’ndaki yalısı, Yeniköy’deki iki evi, üç ... |
 |
-
|
 |
 |
|
Fethiye'de annesini tabancayla öldüren kişi, aynı silahla intihar etti. |
 |
|
 |
 |
|
2026-2027 eğitim öğretim yılında üniversitelerde uygulanacak öğrenci katkı payları ve öğrenim ücretleri ... |
 |
|
 |
 |
|
Yapılan bir araştırma domates tüketmenin faydalarını gözler önüne serdi. |
 |
-
|
|
|
 |
|
 |
 |
| YAZARLAR |
 |
|
|
 |
|
|
 |
|
|
 |
|
|
 |
 |
 |
| ÇOK YORUMLANANLAR |
 |
 |
-
|
 |
 |
|
Fenerbahçe, Süper Lig’in ilk haftasında Ankara’da beklemediği bir yenilgi aldı. Talisca’nın golüyle ... |
 |
|
 |
 |
|
Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, Gençlerbirliği'ne 2-1 mağlup oldukları maçın ardından değerlendirmelerde bulundu. |
 |
|
 |
 |
|
Trendyol Süper Lig'in açılış haftasında Kasımpaşa ile Trabzonspor, İstanbul'da oynanan maçta 1-1 berabere kaldı.
|
 |
|
 |
 |
|
Erdoğan Al Jazeera'ya konuştu: Bölgedeki Kürtlerle ilişkileri güçlendireceğiz; AB üyeliği önceliğimiz değil, AB kaybeder
|
 |
-
|
 |
 |
|
THY'nin Tokyo-İstanbul seferini yapan uçağında bir yolcu, uçuş esnasında rahatsızlanarak hayatını ... |
 |
|
 |
 |
|
Reha Muhtar’ın geride bıraktığı mirasın İstanbul Boğazı’ndaki yalısı, Yeniköy’deki iki evi, üç ... |
 |
|
 |
 |
|
2026-2027 eğitim öğretim yılında üniversitelerde uygulanacak öğrenci katkı payları ve öğrenim ücretleri ... |
 |
|
 |
 |
|
Yapılan bir araştırma domates tüketmenin faydalarını gözler önüne serdi. |
 |
-
|
 |
 |
|
Fethiye'de annesini tabancayla öldüren kişi, aynı silahla intihar etti. |
 |
|
 |
 |
|
Muğla'nın Marmaris ilçesinde bulunan bir ormanlık alanda yangın çıktı. Yalancıboğaz'da karadan ... |
 |
|
 |
 |
|
ABD Başkanı Donald Trump'ın Türkiye ziyareti sonrası güvenlik gerekçesiyle bir catering aracıyla ... |
 |
-
|
|
|
 |
|
 |
 |
| ANKET |
|
|
 |
 |
|
|
|
| |
 |


 |
Medya
Spot'ta yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden
kullanılamaz. Sayfalarımızda kaynak belirtilerek yayınlanan
haberler ilgili kaynağa aittir ve bu haberlerin kopyalanması
durumunda, tüm sorumluluk kopyalayan kişi / kuruma ait olacaktır.
Başka kaynak veya gazeteden alıntı yazarlar ve site yazarlarına ait
yazılardan dolayı Medya Spot sorumlu tutulamaz. |
 |
|
| |
|